Domov > Asistenca

Nezgodna asistenca BMW.

Hitra, strokovna podpora nezgodne asistence BMW vam nudi toliko pomoči, kot je le mogoče, in takrat, ko je najbolj pomembno – zagotavlja, da je za vas in vaše vozilo BMW odlično poskrbljeno tudi v izjemnih okoliščinah.

Ko pokličete nezgodno asistenco BMW, dobite jasna navodila, kako se morate vesti na prizorišču nesreče. V vašem imenu pokličemo policijo, stopimo v stik z najbližjim servisnim partnerjem BMW in po potrebi organiziramo vlečno službo. V nadaljevanju uredimo vse formalnosti z zavarovalnico, priskrbimo nadomestno vozilo in svetujemo glede drugih možnosti potovanja.

Ker vam želimo čim bolj učinkovito pomagati, nam ob klicu povejte svoje ime, model vašega vozila BMW, kot je zapisan v prometnem dovoljenju, in vaš trenutni položaj. Če želite več informacij glede klicnega centra BMW za primer nezgod, povprašajte svojega partnerja BMW in servisnega partnerja BMW.

Klicni center BMW v primeru okvare vozila v Sloveniji: 080 10 38

Če potrebujete pomoč na mestu dogodka, se obrnite na klicni center nezgodne asistence BMW.

Pregled prednosti:

S storitvijo nezgodne asistence BMW se lahko v trenutku zanesete na hitro in strokovno pomoč v trenutku.

  • Storitev je na voljo 24 ur na dan, 365 dni v letu
  • Beleženje podatkov o nezgodi
  • Organizacija vlečne službe
  • Obveščanje najbližjega servisnega partnerja BMW
  • Organizacija nadomestnega vozila (najem) in svetovanje o drugih možnostih potovanja
  • Profesionalno popravilo po nezgodi v skladu s standardi proizvajalca
Storitve klicnega centra BMW za primer nezgod

En klic. Vsi odgovori. Vlečna služba, nadomestno vozilo ali urejanje škodnih zahtevkov: Storitev za posredovanje v nezgodi BMW nezgodna asistenca poskrbi za vse pomembne podrobnosti v primeru nezgode.

Pregled storitev:
  • Brezplačni 24-urni klicni center za obveščanje o nezgodi
  • Obveščanje policije in služb za nujne primere
  • Organizacije vlečne službe in nadomestnega vozila (najem) za čas trajanja popravila
  • Obveščanje najbližjega servisnega partnerja BMW
  • Partner BMW vam pomaga pri pošiljanju poročila vaši zavarovalnici
  • Zagotovilo, da bo vaše vozilo popravljeno v pooblaščeni delavnici za vozila BMW
  • Obdelava računov in urejanje zahtevkov z zavarovalnico prek partnerja BMW
  • Splošna priporočila, kako ravnati po nezgodi
  • Svetovanje o drugih možnostih potovanja
  • Povezani stroški, npr. stroški vlečne službe, stroški popravila, nadomestnega vozila itd., niso vključeni v storitev
Profesionalno popravilo po nezgodi

Vrhunska kakovost, optimalno ohranjanje vrednosti – tehnološke prednosti pomenijo, da postaja popravilo vozil BMW vedno bolj prefinjeno delo. Tej zahtevi je v celoti dorasel le vaš servisni partner BMW. Visoko usposobljeni specialisti obnovijo tehnične sisteme in videz vašega vozila BMW v njegovo prvotno stanje in zagotovijo, da ustreza vsem specifikacijam testnih trčenj. Med popravilom vašega vozila se uporabljajo izključno originalni deli BMW. Če je treba na vašem vozilu BMW opraviti ličarska dela, to naredimo z okolju prijazno barvo iz sistema BMW ColorSystem.

Informacije o reševanju za potnike

Še posebej v hudih prometnih nezgodah je zelo pomembno, v kolikem času lahko reševalne službe spravijo poškodovance iz vozila. Zato jim je treba čim hitreje posredovati celovite informacije o vozilu, ki je sodelovalo v nezgodi. Kje ima vozilo akumulator? Kje so zračne blazine? Na katerih točkah je mogoče vozilo najhitreje razrezati in ga varno odpreti? Iz tega razloga smo pripravili informacije za reševanje za vozila BMW, namenjene službam nujne pomoči, reševalni načrt vozila BMW in posebno nalepko za vetrobransko steklo.

Reševalni načrti za vozila BMW

Na reševalnih načrtih za vozila BMW so navedene pomembne informacije, ki službam nujne pomoči pomagajo hitro in varno dostopati do potnikov. Reševalne načrte za vozila BMW lahko natisnete kot datoteke PDF in jih zataknete za voznikov senčnik. Reševalni načrti so barvni, zato da jim je lažje slediti. Zato priporočamo, da reševalni načrt za vaše vozilo natisnete z barvnim tiskalnikom.

Zavrnitev odgovornosti: Vsebina reševalnih podatkovnih listov je namenjena zgolj uporabi izurjenih članov reševalnih služb, za tehnično reševanje oseb.

Nalepka za vetrobransko steklo

Vaš partner BMW vam lahko priskrbi tudi nalepko »reševalni načrt v notranjosti vozila«. Tako bodo reševalci že z enim samim pogledom vedeli, da je v avtomobilu reševalni načrt. Nalepka se prilepi na dno vetrobranskega stekla na voznikovi strani. Vaš partner BMW vam bo z veseljem svetoval.

EN KLIK DO STORITVE BMW ROADSIDE ASSISTANCE PREK APLIKACIJE BMW CONNECTED.

Tudi v vsakdanjem življenju se soočamo s poplavo podatkov in podob. Če se nato zgodi nekaj izjemnega, je ključnega pomena, da lahko razberemo vse pomembne podrobnosti z enim samim pogledom. Intuitivno in priročno. Aplikacija BMW Connected vas neposredno poveže s storitvijo BMW za pomoč v primeru okvare vozila ali nezgodno asistenco in posledično s pristojno kontaktno osebo.

> V trgovino App-Store

> V trgovino Google PlayTM

Sistem BMW za klic v sili.

Hitreje, enostavneje, bolj priročno: inovativni sistem BMW za klic v sili nudi neposredno pomoč v primeru manjših nesreč pri nizki hitrosti. Senzorji omogočajo, da vaš BMW zazna nezgode pri nizkih hitrostih, samodejno prikaže opozorilno sporočilo na zaslonu aplikacije iDrive in ponudi vozniku neposredno povezavo s storitvijo nezgodne asistence BMW. Z enim klikom v upravljalniku iDrive se voznik poveže neposredno s specialisti za nezgodno asistenco BMW, ki nato zagotovijo profesionalno podporo na osnovi posredovanih podatkov o vozilu prek oddaljenega dostopa ali na licu mesta.

Pregled prednosti:

  • Samodejno zaznavanje nezgode
  • En klik za pomoč
  • Samodejni prenos lokacije
  • Neposredna podpora s strani družbe BMW
  • Vlečna služba po potrebi
  • Stik s pooblaščenim/odobrenim servisnim partnerjem BMW
Zahteve/razpoložljivost

Zahteve:

Opcijska oprema BMW Teleservices, BMW ConnectedDrive in inteligentni sistem za klic v sili so na voljo od julija 2017. Ponudba se lahko razlikuje glede na državo in model BMW.

Razpoložljivost:

Zaradi tehničnih razlogov vseh nezgod ni mogoče zaznati samodejno. V takšnih izjemnih primerih je mogoče klic v sili BMW sprožiti ročno.

gdpr-image
To spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje. Z uporabo tega spletnega mesta se strinjate z našim pravilnikom o varstvu podatkov.